Opći uvjeti poslovanja
Dobro došli na internet stranice SONO Webshopa u vlasništvu tvrtke SONO d.o.o. (dalje u tekstu SONO).
Ovim Uvjetima se određuju pravila korištenja svih internet stranica koje se nalaze na internet adresi https://sono.hr (dalje u tekstu: Stranice).
Ovim se uvjetima također utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja i isporuke naručenih artikala (u skraćenom opisu – svi detalji oko sklapanja tzv. Ugovora o prodaji na daljinu u trgovini putem interneta ili pošte, dalje u tekstu Ugovora), te sva ostala prava i obveze između tvrtke SONO d.o.o. i njenih kupaca.
Prodavatelj je SONO, a kupac je korisnik ovih Stranica koji popuni elektronsku narudžbu, pošalje je prodavatelju te odabere plaćanje uplatom na transakcijski račun.
Korisnici Stranica se obvezuju prilikom kupnje putem webshopa navesti točne podatke o sebi. Osobni podaci korisnika čuvaju se u tajnosti i nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Korištenje sadržaja stranica
Korištenje usluga internet trgovine SONO odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Upotreba i korištenje internet trgovine SONO od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici istih dužni o tome voditi računa. U protivnom, preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a SONO ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.
Korisnici Stranica ih smiju isključivo koristiti u svrhe pretrage proizvoda, informiranja te čitanja tekstova objavljenih na njima. Svi tekstovi, opisi proizvoda, grafike, fotografije, logotip, dizajn i izgled stranice (obuhvaćeno pojmom SADRŽAJ) su u vlasništvu poduzeća SONO d.o.o.
Osim ako to nije posebno naglašeno i odobreno ovim Uvjetima ili na internet stranicama SONO Webshopa, nije dozvoljeno nikakvo kopiranje, reproduciranje, reizdavanje, dekodiranje, ili objavljivanje sadržaja ovih stranica.
Bilo kakva vrsta uplitanja u sadržaj i izgled ovih stranica, te bilo kakav nelegalan način upotrebe ovih stranica i podataka vezanih uz njih, zabranjeni su i kažnjivi.
Nakana SONO Webshopa je da ponuda na stranicama bude ažurna sa stvarnim stanjem zaliha, međutim postoji mogućnost da u katalogu proizvoda na našim stranicama postoji proizvod koji je trenutno nedostupan. U takvim slučajevima SONO Webshop ne preuzima odgovornost za eventualno nezadovoljstvo prouzročeno kod klijenata takvom situacijom.
SONO Webshop zadržava pravo promjene, brisanja ili ukidanja bilo kojeg dijela teksta i sadržaja ovih internet stranica u bilo koje vrijeme i bez prethodne najave.
Ograničenje odgovornosti
Upotrebu internet stranica SONO Webshopa vršite na vlastitu odgovornost i rizik. Niti SONO Webshop, niti njegovi suradnici, nisu odgovorni, niti mogu jamčiti da će pregledavanje internet stranica SONO Webshopa biti bez prekida ili bez pogrešaka (u daljnjem tekstu pojam SURADNICI se odnosi na: dobavljače, sponzore, partnere, oglašivače, web dizajnere, te bilo koju drugu pravnu ili fizičku osobu, koja se sa SONO d.o.o. nalazi u bilo kakvom poslovnom odnosu).
Niti SONO Webshop, niti bilo tko od njihovih suradnika ne može jamčiti za točnost, integritet ili potpunost podataka koji se nalaze na stranici ili proizvoda koji su na stranicama predstavljeni ili ponuđeni za kupnju.
SONO Webshop i njegovi suradnici posebno za svaki proizvod ili uslugu specificiraju jamstva i uvjete korištenja jamstva, bilo da je to u jamstvu izrazito navedeno ili da se podrazumijeva. Nikakva usmena ili pismena informacija, izvan jamstvenog roka i jamstvenog lista uz proizvod ili uslugu ne stvara jamstvo i ne odnosi se na jamstvo na neki proizvod ili uslugu.
Poveznice na druge stranice
Na internet stranicama SONO Webshopa mogu postojati poveznice (tzv. linkovi) na neke druge internet stranice, pod drugim adresama. Takve poveznice služe za pružanje dodatnih informacija korisnicima ovih internet stranica. Sadržaje tih stranica, čije se poveznice nalaze na našim stranicama, nisu na niti jedan način kontrolirane ili upravljane od strane SONO Webshopa, te SONO Webshop nije odgovoran za nijedan dio tog sadržaja i ne odgovara za bilo kakve vrste eventualnih šteta koje mogu nastati korištenjem tih stranica
Naručivanje
Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu (sklopi Ugovor) na jedan od sljedećih načina:
- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao gost korisnik SONO Webshopa
- odabirom plaćanja i dovršenjem narudžbe kao registrirani korisnik SONO Webshopa
1) U postupku registracije ili kreiranja korisničkog računa kupac je obvezan odabrati naziv ili ime pod kojim će ostvarivati usluge i odabrati sigurnosnu zaporku te dostaviti valjanu e-mail adresu. Svi podaci potrebni za registraciju ili kreiranje korisničkog računa moraju biti istiniti pri čemu je izričito zabranjeno korištenje ili uporaba tuđih podataka.
2) Registracija ili korisnički račun kreiraju se samo za jednu osobu i nije dozvoljeno priopćavati podatke o registraciji ili korisničkom računu trećim osobama. Kupac je obvezan čuvati podatke o svojoj sigurnosnoj zaporci i korisničkom računu. Nije dozvoljena uporaba tuđe registracije ili korisničkog računa.
3) Za kršenje odredbi Uvjeta iz ovog poglavlja, SONO zadržava pravo, prema slobodnoj ocjeni, ugasiti registraciju ili korisnički račun kupca, bez obveze naknade kupcu bilo kakvog troška ili štete.
4) Registracijom (koja uključuje kupoprodaju) smatra se da je sklopljen Ugovor između SONO i kupca.
Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, Hrvatska kuna (kn), s PDV-om.
Proizvodi se odabiru elektronskim putem, spremanjem istih u “košaricu”. Proizvodi se smatraju naručenim tek nakon što kupac odabere način plaćanja, adresu dostave, te potvrdi cijelokupnu narudžbu. Detaljnije upute kako naručiti, pročitajte OVDJE.
Ukoliko kupac za isporučene artikle želi VP račun (nekdašnji R-1), u napomenu upisuje sve podatke potrebne za ispis takvog računa (OIB, naziv i adresu pravne osobe na koju treba glasiti račun).
Za izradu VP računa kao način plaćanja potrebno je odabrati uplatu na transakcijski račun.
Isporuka proizvoda ograničena je na Republiku Hrvatsku i narudžbe zaprimamo isključivo za adrese u Republici Hrvatskoj.
Plaćanje
Naručeni proizvodi ili usluge putem web-shopa plaćaju se uplatom na transakcijski račun.
Ukoliko proizvod želite platiti putem uplate na transakcijski račun/internet bankarstvom, prilikom završetka procesa narudžbe na ekranu se pojavljuju instrukcije za plaćanje, ali isto tako i u obrascu narudžbe koji kupac dobiva na svoju e-mail adresu odmah nakon narudžbe. Kod odabira ovakvog načina plaćanja nema dodatnih troškova, te plaćate cijenu proizvoda koja je naznačena na našem web-shopu.
Za sve narudžbe osigurana je besplatna dostava (ako nije drugačije naznačeno).
GLS dostavna služba ne nudi dostavu subotom.
Vouchere (PSN Prepaid/Plus, razne MMO pretplate) preko web-shopa zasebno prodajemo isključivo u obliku kôda koji nakon zaprimljene uplate šaljemo kupcu putem e-maila zajedno sa računom u PDF formatu, a kao način plaćanja je jedino dostupna uplata na transakcijski račun. U slučaju da Voucher(e) naručujete sa drugim artiklima, tada je moguća fizička isporuka.
Prednarudžbe
Osim klasične kupnje artikala koji su već u prodaji i dostupni odmah, na našem webshopu možete izvršiti predbilježbu (tzv. prednarudžbu) za određeni proizvod koji još službeno nije prisutan na tržištu, ali je najavljen i dolazi u određenom budućem razdoblju (datum izlaska je naznačen uz svaki artikl).
Kupac koji napravi prednarudžbu ostvaruje prednost kupnje određenog proizvoda u odnosu na kupca koji prednarudžbu nije napravio te u pravilu ostvaruje i pravo na nižu prodajnu cijenu navedenog proizvoda.
Kupac samim činom prednarudžbe nema obvezu kupnje artikla koji je prednaručio sve dok prednarudžbu ne potvrdi prodavatelju.
Svakog kupca koji napravi prednarudžbu, kontaktirati ćemo (e-mailom i/ili telefonski) nekoliko dana prije dolaska artikla radi potvrde iste i odabira načina plaćanja – uplatom na transakcijski račun.
Kupci koji kao način plaćanja odaberu Uplatu na transakcijski račun – putem e-maila dobivaju ponudu u PDF obliku sa instrukcijama za plaćanje po kojoj prednaručeni artikl treba biti plaćen minimalno jedan radni dan prije isporuke.
Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene proizvoda u prednarudžbi, te isto tako ima obvezu pravovremeno o tome obavijestiti kupca.
Isporuka i pakiranje
Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Isporuka naručenih proizvoda se vrši prema rasporedu vožnje tvrke koja vrši dostavu (GLS), a to je u pravilu sljedeći radni dan izuzev otoka i nekih manjih mjesta te (ponekad) Dubrovačko-neretvanske županije. Raspored vožnje na otoke možete pogledati OVDJE.
SONO se u slučaju odabira kupca za plaćanje na transakcijski račun obvezuje poslati pošiljku kupcu odmah po zaprimljenoj uplati, a najkasnije u roku od pet (5) radnih dana od evidentirane uplate na svom poslovnom računu. Iznimka su proizvodi koji nisu dostupni odmah, a u tom slučaju prodavatelj se obvezuje obavijestiti kupca o vremenu dobavljivosti proizvoda, te definirati eventualnu ponovnu narudžbu kada proizvod bude dostupan.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.
Kupac je na zahtjev djelatnika dostavne službe dužan predočiti identifikacijski dokument u svrhu evidencije o tome tko je preuzeo paket. Ako kupac odbije dati traženi podatak, paket mu neće biti uručen.
SONO d.o.o. se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio SONO d.o.o. ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
(NAPOMENA: na području grada Osijeka ne vršimo dostavu – kupci naručeno preuzimaju u našem skladištu uz prethodnu najavu).
Reklamacije
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na Stranicama. Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, čime navedena slika ne može biti temelj za reklamaciju proizvoda.
U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od sedam (7) radnih dana, te će se, ovisno o vrsti proizvoda, utvrditi daljnje radnje s ciljem otklanjanja navedenog problema (dogovor oko direktnog slanja uređaja davatelju jamstva/uvozniku ako se radi o elektronskom uređaju).
Reklamacije se dostavljaju pisanim putem na e-mail adresu: info@sono.hr
U slučaju da prilikom preuzimanja proizvoda od strane dostavljača (GLS), kupac primjeti da je proizvod oštećen – dužan je ODMAH (ili odmah nakon što primjeti – ako je dostavljač već otišao, pozvati GLS korisničku službu na 01/2042-672, ili im se obratiti mailom na cs@gls-croatia.com) prijaviti štetu istom dostavljaču radi sastavljanja Zapisnika temeljem kojeg će se pokrenuti proces nadoknade štete.
Također je potrebno kontaktirati i SONO d.o.o. radi daljnje koordinacije i dogovora oko isporuke zamjenskog artikla/povrata novca.
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno pozitivnim propisima EU, posebice sukladno Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Raskid Ugovora o prodaji
Kupac može jednostrano otkazati ugovor ne navodeći za to razlog u roku od četrnaest (14) dana. Rok za jednostrani raskid Ugovora počinje teći od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed.
Kupac mora obavijestiti trgovca o otkazivanju ugovora pismenim putem nedvosmislenom izjavom na e-mail info@sono.hr. Ugovor se smatra otkazanim kada trgovac zaprimi izjavu na svoj e-mail koja sadržava ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte kupca i broj narudžbe ako je ugovor sklopljen narudžbom putem webshopa.
U slučaju otkazivanja ugovora kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod trgovcu u roku od četrnaest (14) dana od otkazivanja ugovora.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. U slučaju oštećenja originalne ambalaže iznos povrata bit će umanjen za postotak sukladan vrijednosti robe.
Proizvod(i) koji su predmet povrata moraju biti neotvarani (moraju imati originalne zaštitne naljepnice) – kompletni, u originalnoj i neoštećenoj ambalaži sa svim pripadajućim neoštećenim dijelovima, priborom i dokumentacijom.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i
dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude potpuno ispunjena.
Ukoliko Kupac vrati proizvod bez originalne ambalaže i/ili s manjim oštećenjima i/ili sa znakovima korištenja, a pozivajući se na Članak o jednostranom raskidu ugovora na daljinu, uslijed čega Prodavatelj neće biti u mogućnosti prodati proizvod kao nov, unaprijed se procjenjuje šteta na vrijednost 30% plaćene maloprodajne cijene proizvoda.
Prihvaćanjem ovih uvjeta poslovanja, Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatra se većim oštećenjem te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.
Ukoliko je Kupac vratio proizvod, prema Jednostranom raskidu ugovora u originalnom obliku kakav je i isporučen, Prodavatelj mora u roku od 14 dana izvršiti cjelokupni povrat sredstava umanjen za prvobitni trošak dostave i eventualne popratne troškove u roku od 14 dana po primitku pismene obavijesti o raskidu ugovora.
Također, kupac može jednostrano otkazati Ugovor putem Obrasca za jednostrani raskid Ugovora koji se nalazi u linku OVDJE, te ga može ispuniti i poslati, a u kojem će mu slučaju SONO d.o.o. bez odgađanja dostaviti potvrdu primitka Obavijesti o jednostranom raskidu Ugovora elektroničkom poštom.
Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača
Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. – isp., 79/09. i 89/09. – isp., 87/12 i 56/13), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
SONO d.o.o.
Mirna 10
31207 Tenja
ili putem e-maila: info@sono.hr
Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku putem e-maila najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Molimo Vas da prilikom podnošenja prigovora osigurate sljedeće podatke: ime i prezime kupca, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte te broj narudžbe (ako je potrebno).
Opče odredbe
SONO d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih Uvjeta i pravila. Sve promjene primijenit će se na korištenje Stranica.
Korištenje ovih Stranica, ne uključuje troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i usluge za pristup Internetu i Stranicama. SONO d.o.o nije odgovoran za troškove telefona, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći korištenjem infrastrukture za pristup WEB Stranicama.
Iako SONO d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, isti ne može jamčiti da će usluge dostupne na Stranicama odgovarati potrebama korisnika. SONO d.o.o. također ne može jamčiti da će usluga biti bez pogrešaka. Ukoliko dođe do pogreške, molimo kontaktirajte nas kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.
Korisnik ovih stranica prilikom posjete Stranicama preuzima isključivu odgovornost i obvezu pročitati ove Uvjete.
U Tenji 10.07.2020.
SONO d.o.o.