Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem kurirske službe GLS Croatia na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Dostava se ne naplaćuje.
Isporuka proizvoda ograničena je na Republiku Hrvatsku i narudžbe zaprimamo isključivo za adrese u Republici Hrvatskoj.
Obrada i slanje pošiljki:
- Ukoliko je odabran način plaćanja – uplatom na transakcijski račun/internet bankarstvom, narudžbu šaljemo unutar pet radnih dana po primitku sredstava na naš IBAN/transkacijski račun
Rok isporuke pošiljki:
- Kontinentalno područje Hrvatske – rok isporuke, u redovnim uvjetima* je 24 sata od dana opremanja pošilje, osim za proizvode uz koje je navedena drugačija napomena. (Pošiljke obrađene i poslane u petak, su na adresi kupca sljedeći radni dan tj. u ponedjeljak)
- Hrvatski otoci – dostava na otoke se vrši prema rasporedu dostavljačke službe
*Redovni uvjeti podrazumijevaju ispravan rad operativnog sustava, urednu i redovnu isporuku dobavljača, redovnu obradu robe na skladištu, uobičajene uvjete za transport i isporuku robe. Navede operacije podliježu ručnoj obradi i kontroli, no moguće su neke izvanredne situacije na koje ne možemo utjecati, slijedom kojih je moguće i kašnjenje u isporuci pošiljaka.
(NAPOMENA: na području grada Osijeka ne vršimo dostavu – kupci naručeno preuzimaju u našem skladištu uz prethodnu najavu).
Obavijesti o vremenu isporuke pošiljke
Nakon što je vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, s naše strane dobivate e-mail obavijest da je vaša narudžba obrađena.
Kasnije tijekom dana, a u trenutku kada je vaš paket preuzet od strane GLS Croatia dostavne službe, na vaš e-mail/mobilni telefon će stići prva e-mail i SMS obavijest o dostavi paketa, sa adresom dostave i eventualnim iznosom pouzeća.
Na dan dostave dobiti ćete drugu e-mail i SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 08:00-11:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko alternativnog termina ili lokacije isporuke pošiljke.
Kretanje svakog paketa moguće je pratiti putem interneta, na službenim stranicama GLS-a na slijedećoj adresi: https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke
Sve pošiljke/narudžbe koje šaljemo u potpunosti su osigurane od strane dostavne službe GLS. Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. U slučaju oštećenja odmah reklamirajte proizvod korisničkoj službi GLS-a na broj telefona 01/2042-672, ili mailom na cs@gls-croatia.com
Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ukoliko trebate pomoć oko dostave, na raspolaganju smo Vam.
Kontakt podatke možete naći na linku – Kontakt podaci